Treasury middle office szakértő
Karrier
Treasury middle office szakértőt keresünk üzletfejlesztési csapatunkba!
Egyre több az izgalmas projektünk, az új ügyfelünk, a szakmai kihívásunk – de ahhoz, hogy ebben helyt álljunk RÁD van szükségünk!



Budapest
Középfokú angol
Teljes munkaidő
Bankszakmai tudás
Kik vagyunk mi?
Pénzügyi szoftvereket fejlesztünk ügyfeleknek. Fő termékünk egy integrált Treasury rendszer, melyet hazai és nemzetközi szinten, központi-, kereskedelmi banki és nagyvállalati partnereink egyaránt használnak. Szeretjük összetartó és életvidám csapatunkat. Minden bevezetésünk egyedi, ahhoz viszont, hogy ezek kiemelkedően magas színvonalúak legyenek, szükségünk van professzionális szakértelemre is, amelyet Te is képviselnél csapatunkban!
Amiben szükségünk lesz Rád….
- Treasury szakértői feladatok elvégzése, támogatása a treasury implementációs és fejlesztési projektekben, a support tevékenységekben és a belső product tesztelési / minőség-biztosítási feladatokban.
- Új és meglévő funkciók belső tesztelése, kapcsolódó dokumentációk készítése
- Ügyfélmenedzsmenti feladatok lehetősége, közös helyszíni tesztelés támogatása, oktatások és előadások tartása
- Ügyfél jelzések értelmezése, feldolgozása, és azok fejlesztők felé történő továbbítása, adminisztrálása, ticketing rendszer használatával
- Ügyfél igényeinek felmérésében és feldolgozásában való részvétel, és azok fejlesztők felé történő kommunikálása, adminisztrálása és rendszerbe illesztésének tervezése.
- Kisebb egyedi igényekre vonatkozó üzleti és technikai specifikációk, szakmai anyagok készítése, illetve azok ellenőrzése, kollégákkal és ügyfelekkel történő egyeztetése.
- Átfogóbb funkcionalitások, vagy egyéb folyamatok tervezésének, specifikálásának támogatása
- kisebb csoportokra lebontott szakértői feladatok menedzselése
Akkor fogod jól érezni magad nálunk, ha…
- Átfogó ismeretekkel rendelkezel pénzügyi, bankszakmai területen.
- Jártas vagy a pénzügyi számításokban, derivatív ügyletek értékelésében.
- Ismered az átfogó Treasury middle office folyamatokat, termékeket és szolgáltatásokat
- Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel.
- MS Office felhasználói szinten ismered.
Még jobban örülünk, ha az alábbi ismeretekkel rendelkezel…
- Ismered a piaci kockázatkezelési módszereket.
- Treasury back office vagy front office ismeretekkel is rendelkezel.
- Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel.
- SQL adatbázis ismeretekkel rendelkezel.
- Power BI ismeretekkel rendelkezel.
- Szoftverfejlesztés támogatása vagy implementációja során szerzett tapasztalat.
Mire számíthatsz tőlünk:
- Szakmai fejlődési és előlépési lehetőség elsősorban számviteli és bankszakmai területen
- Összetartó és támogató csapat
- Belvárosi iroda és Home Office lehetőség
- Közös céges rendezvények, csapatépítő események
- Home Office költségtérítés
- Béren kívüli juttatások: cafeteria rendszer (SZÉP kártya, közösségi autómegosztó szolgáltatás, AYCM sportpass) mental health program;
- teljesítmény alapján elérhető bónusz
Jelentkezés
Jelentkezésed után legfeljebb két napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és magát a kiválasztást is 1-2 hét alatt lebonyolítjuk.
A következőre számíthatsz tőlünk:
- Szakmai & HR interjú – ahol megismerünk Téged és a szakmaiságodat és te is minket.
- Cégvezetői elbeszélgetés – mert fontos, hogy a felső vezetéssel is megismerkedj.
- Visszajelzés – Akár sikerrel jársz, akár más utad lesz, visszajelzünk neked napokon belül.