Treasury middle office szakértő

Karrier

Treasury middle office, kockázatkezelési elemző

Egyre több az izgalmas projektünk, az új ügyfelünk, a szakmai kihívásunk – de ahhoz, hogy ebben helyt álljunk RÁD van szükségünk!

Treasury middle office, kockázatkezelési elemzőt keresünk üzletfejlesztési csapatunkba!

Kiemelt terület: Treasury mid-office, kockázatkezelés

fx11-1024x684
fx1-1-1024x684
fx6-1-1024x684

Budapest

Középfokú angol

Teljes munkaidő

Junior vagy Senior is lehetsz

Feladatok

  • Treasury szakértői feladatok elvégzése, támogatásaa treasury implementációs és fejlesztési projektekben, a support tevékenységekben és a belső product tesztelési / minőség-biztosítási feladatokban.
  • Új és meglévő funkciók belső tesztelése, kapcsolódó dokumentációkkészítése
  • Ügyfélmenedzsmentifeladatok lehetősége, közös helyszíni tesztelés támogatása, oktatások és előadások tartása
  • Ügyfél jelzésekértelmezése, feldolgozása, és azok fejlesztők felé történő továbbítása, adminisztrálása, ticketing rendszer használatával
  • Ügyfél igényeinek felmérésében és feldolgozásában való részvétel, és azok fejlesztők felé történő kommunikálása, adminisztrálása és rendszerbe illesztésének tervezése.
  • derivatív ügyletek MtM kiértékeléseinek ellenőrzése tesztrendszeren
  • Kisebb egyedi igényekre vonatkozó üzleti és technikai specifikációk, szakmai anyagok készítése, illetve azok ellenőrzése, kollégákkal és ügyfelekkel történő egyeztetése.
  • Átfogóbb funkcionalitások, vagy egyéb folyamatok tervezésének, specifikálásának támogatása
  • kisebb csoportokra lebontott szakértői feladatok menedzselése

Elvárások

  • Átfogó ismeretekkel rendelkezel pénzügyi, bankszakmaiterületen.
  • Jártas vagy a pénzügyi számításokban, derivatív ügyletek értékelésében.
  • Ismered az átfogó Treasury middle office folyamatokat, termékeket és szolgáltatásokat
  • Középfokú angolnyelvtudással rendelkezel.
  • MS Office felhasználói szinten ismered.

Előnyt jelent

  • Ismered a piaci kockázatkezelési módszereket.
  • Treasury back office vagy front office ismeretekkel is rendelkezel.
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel.
  • SQL adatbázis ismeretekkel rendelkezel.
  • Power BI ismeretekkel rendelkezel.
  • Szoftverfejlesztés támogatása vagy implementációja során szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési és előlépési lehetőség, elsősorban számviteli és bankszakmai területen
  • Belvárosi iroda és Home Office lehetőség
  • Home Office költségtérítés
  • Teljesítmény alapján elérhető bónusz
  • Béren kívüli juttatások: cafeteria rendszer (SZÉP kártya, közösségi autómegosztó szolgáltatás, AYCM sportpass) mental health program;
  • Közös cégesrendezvények, csapatépítő események
  • Összetartó és támogató csapat

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

  • Pénzügyi szoftvereket fejlesztünk ügyfeleknek. Fő termékünk egy integrált Treasury rendszer, melyet hazai és nemzetközi szinten, központi-, kereskedelmi banki és nagyvállalati partnereink egyaránt használnak.
    Szeretjük összetartó és életvidám csapatunkat. Minden bevezetésünk egyedi, ahhoz viszont, hogy ezek kiemelkedően magas színvonalúak legyenek, szükségünk van professzionális szakértelemre is, amelyet Te is képviselnél csapatunkban!

Jelentkezés módja

  • Jelentkezésed után legfeljebb két napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és magát a kiválasztást is 1-2 hét alatt lebonyolítjuk.

Jelentkezés

Jelentkezésed után legfeljebb két napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és magát a kiválasztást is 1-2 hét alatt lebonyolítjuk.

A következőre számíthatsz tőlünk:

  1. Szakmai & HR interjú – ahol megismerünk Téged és a szakmaiságodat és te is minket.
  2. Cégvezetői elbeszélgetés – mert fontos, hogy a felső vezetéssel is megismerkedj.
  3. Visszajelzés – Akár sikerrel jársz, akár más utad lesz, visszajelzünk neked napokon belül.