Számviteli szakértő

Karrier

Számviteli szakértő

Egyre több az izgalmas projektünk, az új ügyfelünk, a szakmai kihívásunk – de ahhoz, hogy ebben helyt álljunk RÁD van szükségünk!

fx11-1024x684
fx1-1-1024x684
fx6-1-1024x684

Budapest

Középfokú angol

Teljes munkaidő

Várjuk jelentkezésed, ha érdekelnek az alábbi feladatok

  • Könyvelési modellek kialakításábanparaméterezésébentesztelésébenés dokumentálásában való részvétel.
  • Üzleti szakértői feladatok elvégzése, támogatásaaz InFoRex integrált Treasury szoftverünk fejlesztésével és supportálásával kapcsolatban,
  • Új és meglévő funkciók belső tesztelése, kapcsolódó dokumentációkkészítése,
  • Ügyféllel közvetlen kapcsolatban végzendő feladatok lehetősége, közös helyszíni tesztelés támogatása, oktatások és előadások tartása,
  • Ügyfél jelzésekértelmezése, feldolgozása, és azok fejlesztők felé történő továbbítása, adminisztrálása, ticketing rendszer használatával,
  • Kisebb funkcionalitások, könyvelési modellekvagy egyéb folyamatok tervezésének, specifikálásának támogatása.

Szakmai fejlődési lehetőségek

  • Folyamatos üzleti és termékszintű tudás bővítés, kapcsolódó grade lépések,
  • Átfogó, nagy projekteken vezető szakértői projektszerepkör betöltése,
  • Részvétel ügyfélprojektek kezdeti felmérésében, mint business analyst,
  • Részvétel sales folyamatainkban: szoftverbemutatók tartása, szakmai tájékoztató anyagok készítése, termékfejlesztési ötletek kidolgozása.

Elvárások

  • Magabiztos számviteli ismeretek,
  • Banki háttérfolyamatok és/vagy kapcsolódó számviteli folyamatok ismerete,
  • IFRS 9 standard ismerete,
  • Pénzügy – számviteli irányú végzettség,
  • angol nyelvtudás,
  • MS Office felhasználói szintű ismerete.

Előnyt jelent

  • Hitelintézeti számviteli tudás,
  • SQL adatbáziskezelési ismeretek,
  • Treasury folyamatok, termékek és szolgáltatások átfogó ismerete,
  • Treasury Back office folyamatok (például SWIFTértékpapír elszámolás, kötelező jelentések) ismerete,
  • Szoftverfejlesztés támogatása vagy implementációja során szerzett tapasztalat.

Mire számíthatsz tőlünk?

  • Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőség elsősorban számviteli és bankszakmai területen,
  • Belvárosi iroda éshome office lehetőség,
  • Home office költségtérítés,
  • Teljesítmény alapján elérhető bónusz,
  • Béren kívüli juttatások: cafeteria rendszer (SZÉP kártya, közösségi autómegosztó szolgáltatás, AYCM sportpass)
  • Mental health program
  • Közös cégesrendezvények, csapatépítő események,
  • Összetartó és támogató csapat,
  • Kedvezményes angol nyelvgyakorlási lehetőség.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények,
  • Kerékpártároló,
  • Parkoló,
  • Kutyabarát munkahely.

 

Céginformáció – Kik vagyunk mi?

Pénzügyi szoftvereket fejlesztünk ügyfeleinknek. Fő termékünk egy integrált Treasury rendszer, melyet hazai és nemzetközi szinten központi, kereskedelmi banki és nagyvállalati partnereink egyaránt használnak.
Minden bevezetésünk egyedi, ahhoz viszont, hogy ezek kiemelkedően magas színvonalúak legyenek, szükségünk van professzionális szakértelemre is, amelyet Te is képviselnél csapatunkban!

Jelentkezés

Jelentkezésed után legfeljebb két napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és magát a kiválasztást is 1-2 hét alatt lebonyolítjuk.

A következőre számíthatsz tőlünk:

  1. Szakmai & HR interjú – ahol megismerünk Téged és a szakmaiságodat és te is minket.
  2. Cégvezetői elbeszélgetés – mert fontos, hogy a felső vezetéssel is megismerkedj.
  3. Visszajelzés – Akár sikerrel jársz, akár más utad lesz, visszajelzünk neked napokon belül.

    Önéletrajz feltöltése (Kötelező mező. Méret: maximum 5Mb. Elfogadott formátumok: PDF, DOC, DOCX)