Business Analyst

Karrier

Business Anlayst munkatársat keresünk csapatunkba!

Egyre több az izgalmas projektünk, az új ügyfelünk, a szakmai kihívásunk – de ahhoz, hogy ebben helyt álljunk RÁD van szükségünk!

fx11-1024x684
fx1-1-1024x684
fx6-1-1024x684

Budapest

Középfokú angol

Teljes munkaidő

Bankszakmai tudás

Kik vagyunk mi?

Pénzügyi szoftvereket fejlesztünk ügyfeleknek. Fő termékünk egy integrált Treasury rendszer, melyet hazai és nemzetközi szinten, központi-, kereskedelmi banki és nagyvállalati partnereink egyaránt használnak.

Szeretjük összetartó és életvidám csapatunkat. Dinamikusan fejlődő szoftverfejlesztési cégünknél Te teremtenéd meg a kapcsolatot termékfejlesztéseink üzleti és fejlesztői aspektusai között, ezáltal biztosítva azt, hogy az eredmény megfeleljen ügyfeleink elvárásainak.

Várjuk jelentkezésed, ha érdekelnek az alábbi feladatok:

  • Szoftver fejlesztéshez kapcsolódó termék fejlesztési és ügyfél igények részletes felmérése és részletes specifikációk készítése (BRD- Business Requirement Document és FSD – Functional Specification Document elvárásai szerint.), tesztelési forgató könyvek készítése.
  • Tervezési feladatokban hatékony együttműködés kollégákkal: consulting architect, business development analyst csapat, UX designer.
  • Termékfejlesztéseink esetén a fejlesztés támogatása, belső funkcionális elfogadási tesztek elvégzése, rendszer dokumentáció.
  • Szoftverünk üzleti folyamatairól, illetve kapcsolódó szakmai témákról előadás tartása ügyfelek vagy kollégák részére, szakmai anyagok készítése.
  • Piackutatások, versenytárs-elemzések végzése a szoftver pozícionálásához, funkcióinak tervezéséhez.

A pozíció betöltéséhez kapcsolódó elvárások:

  • Tapasztalt Business Analyst vagy.
  • Magabiztos üzleti elemzési ismeretekkel rendelkezel.
  • Középszintű angol nyelvtudásod van.
  • MS Office-t felhasználói szinten ismered.
  • Önálló munkavégzésre való képesség.

Előnyt jelent, ha az alábbi ismeretekkel rendelkezel…

  • Ismered az átfogó Treasury folyamatokat, termékeket és szolgáltatásokat.
  • Treasury back office területen szerezett munkatapasztalatod van.
  • Ismered a folyamat tervezésben használt szabványokat (UML).
  • SQL adatbázis, Confluence, Microsoft Power BI ismeretekkel rendelkezel.

Mire számíthatsz tőlünk:

  • Szakmai fejlődési és előremeneteli lehetőség,
  • Kedvezményes angol nyelvtanulási lehetőség
  • Összetartó és támogató csapat
  • Belvárosi iroda és Home Office lehetőség
  • Közös céges rendezvények, csapatépítő események
  • Home Office költségtérítés
  • Béren kívüli juttatások: cafeteria rendszer (SZÉP kártya, közösségi autómegosztó szolgáltatás, AYCM sportpass) mental health program;
  • Teljesítmény alapján elérhető prémium

Jelentkezés

Jelentkezésed után legfeljebb két napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és magát a kiválasztást is 1-2 hét alatt lebonyolítjuk.

A következőre számíthatsz tőlünk:

  1. Szakmai & HR interjú – ahol megismerünk Téged és a szakmaiságodat és te is minket.
  2. Cégvezetői elbeszélgetés – mert fontos, hogy a felső vezetéssel is megismerkedj.
  3. Visszajelzés – Akár sikerrel jársz, akár más utad lesz, visszajelzünk neked napokon belül.