Treasury szakértő2023-04-20T10:05:29+00:00

Egyre több az izgalmas projektünk, az új ügyfelünk, a szakmai kihívásunk – de ahhoz, hogy ebben helyt álljunk RÁD van szükségünk!

Treasury szakértőt keresünk csapatunkba!
(Junior vagy Medior Expert pozícióba)

Budapest

Középfokú angol

Teljes munkaidő

Bankszakmai tudás

Kik vagyunk mi?

Pénzügyi szoftvereket fejlesztünk ügyfeleknek. Fő termékünk egy integrált Treasury rendszer, melyet hazai és nemzetközi szinten, központi-, kereskedelmi banki és nagyvállalati partnereink egyaránt használnak.
Szeretjük összetartó és életvidám csapatunkat. Minden bevezetésünk egyedi, ahhoz viszont, hogy ezek kiemelkedően magas színvonalúak legyenek, szükségünk van professzionális szakértelemre is, amelyet Te is képviselnél csapatunkban!

Mire számíthatsz tőlünk?

  • Szakmai fejlődési és előlépési lehetőség,

  • Összetartó és támogató csapat

  • Belvárosi iroda és Home Office lehetőség

  • Közös céges rendezvények, csapatépítő események

  • Kedvezményes angol nyelvgyakorlási lehetőség

  • Home Office költségtérítés

  • Béren kívüli juttatások: cafeteria rendszer (SZÉP kártya, közösségi autómegosztó szolgáltatás, AYCM sportpass) mental health program;

  • teljesítmény alapján elérhető bónusz

Várjuk jelentkezésed, ha érdekelnek az alábbi feladatok:

  • Treasury szakértői feladatok elvégzése, támogatása a treasury implementációs és fejlesztési projektekben, a support tevékenységekben és a belső product tesztelési / minőség-biztosítási feladatokban.

  • Új és meglévő funkciók belső tesztelése, kapcsolódó dokumentációk készítése

  • Ügyfélmenedzsmenti feladatok lehetősége, közös helyszíni tesztelés támogatása, oktatások és előadások tartása

  • Ügyfél jelzések értelmezése, feldolgozása, és azok fejlesztők felé történő továbbítása, adminisztrálása, ticketing rendszer használatával

  • Ügyfél igényeinek felmérésében és feldolgozásában való részvétel, és azok fejlesztők felé történő kommunikálása, adminisztrálása és rendszerbe illesztésének tervezése.

  • Kisebb egyedi igényekre vonatkozó üzleti és technikai specifikációk, szakmai anyagok készítése, illetve azok ellenőrzése, kollégákkal és ügyfelekkel történő egyeztetése.

  • Átfogóbb funkcionalitások, vagy egyéb folyamatok tervezésének, specifikálásának támogatása

  • kisebb csoportokra lebontott szakértői feladatok menedzselése

A pozíció betöltéséhez kapcsolódó elvárások:

  • pénzügyi, bankszakmai ismeretek

  • Középszintű angol nyelvtudásod van.

  • MS Office-t felhasználói szinten ismered.

  • jó szervezőkészség

Előnyt jelent, ha az alábbi ismeretekkel rendelkezel:

  • Ismered az átfogó Treasury folyamatokat, termékeket és szolgáltatásokat

  • Treasury területen szerezett munkatapasztalat

  • Szoftverfejlesztés támogatása vagy implementációja során szerzett tapasztalat

  • SQL adatbázis ismeretekkel rendelkezel.

Jelentkezés

Jelentkezésed után legfeljebb két napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és magát a kiválasztást is 1-2 hét alatt lebonyolítjuk.

Az alábbi e-mail címre várjuk a jelentkezésed: nikolett.angyal@fx.hu

A következőre számíthatsz tőlünk:

1. Szakmai & HR interjú – ahol megismerünk Téged és a szakmaiságodat és te is minket.
2. Cégvezetői elbeszélgetés – mert fontos, hogy a felső vezetéssel is megismerkedj.
3. Visszajelzés – Akár sikerrel jársz, akár más utad lesz, visszajelzünk neked napokon belül.